Alla inlägg under augusti 2008

Av Stina - 24 augusti 2008 07:41
thailand

jaha idag blir det hem till sverige, yeah! Efter tre veckor e man trott pa allt thailand har att bjuda pa. Men kulkul har det vatt. Har sett apor, elefanter, tempel, bangkok, kungen (elr inte), flowting market, grand palace och massa mer. Sjalvklart har jag solat, badat,atit glass ( Swensens, varldens goaste glass), massage, manikyr, shoppat och kakat MASSA frukt och gront. Jag e fett nojd med semestern sarskilt nar det har regnat mkt i Sverige ocksa Hah! Jaja nu ska jag kaka, kopa en cd med bandet Potato (har ingen aning om vad det ar fo musik, spannande :D) och sen satta mej i en taxibil te Bangkoks flygplats. Ett dygns resa vantar, men med hjalp av en aksjuktablett sover jag typ hela resan. Tjock nice!

Av Stina - 18 augusti 2008 15:18

Du har val kollat pa min nya blogg? Annars gor det.. www.stina.bloggproffs.se

Av Stina - 3 augusti 2008 13:21

Ny sorts blogg... För bara några dagar sen bytte jag blogg här på bloggagratis men nu har jag bytt till bloggproffs. Det är bättre, mkt bättre. Länka dit här: www.stina.bloggproffs.se

Presentation

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vintern med snö, myskänsla och mörker
 Våren med blommor, fåglar och sol
 Sommar med bad, glass och en massa värme
 Höst med regn, färgglada löv och mysstunder med te

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards