Alla inlägg under december 2008

Av Stina - 31 december 2008 06:41

Hejsan.

Funderar på att börja blogga lite...igen!

Nu har halva jullovet passerat och jag börjar bli lite smått uttråkad. Klart skönt med lov men man vet ju inte riktigt hur man ska spendera sin tid. Bloggandet har ju tagit paus men detta betyder inte att mitt intresset för matlagning och hälsa är bortblåst. Tvärtom, jag bakar och grejar välldans mycket nu i juletider :) .

Det har varit väldigt kul att hitta alternativ till skinka och köttbullar till exempel. Första julen utan kött och jag har redan hittat nya favoriter. Usch, det ser ju bara äckligt ut med fet skinka och prinskorvar! Jag hade väl aldrig trott att jag skulle kunna få min familj att skippa julskinkan i år och bli halv-vegetarianer. Eftersom att jag älskar att laga ny spännande mat så blir familjen i princip tvugna att äta vegetariskt. Men saken är den att de faktiskt inte har några som helst problem med detta!

Snart kommer några av mina julrecept, ska bara ändra utseendet på min lilla blogg.

Pussar & Kramar Ekostina <3

vegetarian

Presentation

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vintern med snö, myskänsla och mörker
 Våren med blommor, fåglar och sol
 Sommar med bad, glass och en massa värme
 Höst med regn, färgglada löv och mysstunder med te

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards