Alla inlägg den 22 april 2008

Av Stina - 22 april 2008 08:14
secondhand

Jag handlar mina kläder på secondhand butiker. Jag gör inte detta för att jag inte har råd med andra kläder utan för att det är bra för miljön. Återvinna, allt handlar om att återvinna . Vi ska ta vara på det som redan finns och på så sätt sparar vi på naturens resurser. Dessutom blir din stil mer personlig och man hittar massa tokroliga saker för billiga pengar! Ge begagnade kläder en chans . Kolla in de här två hemsidorna om du är intresserad: http://emmausbjorka.se/ och http://www.myrorna.se

Av Stina - 22 april 2008 07:45
sopoperan

Hur lägger man in videoklipp i sin blogg? Min lilla syster har gjort en super cool film om sopor till ett projekt i skolan. Om nån vet kommentera och berätta hemskt gärna! Snart ska jag köpa ny kamera så att jag kan ta fina bilder på naturen och annat :) .

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vintern med snö, myskänsla och mörker
 Våren med blommor, fåglar och sol
 Sommar med bad, glass och en massa värme
 Höst med regn, färgglada löv och mysstunder med te

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<<
April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards