Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Stina - 8 januari 2009 07:42
pinsamt

Jahopp, nu börjas det igen.

Börjar redan se fram emot nästa lov och allra mest sommarlovet. Börjar dan med matte och matteläraren Mali är ju inte nådig precis. SUCK! Rasterna är ju föstås trevliga men ändå .

Ikväll ska jag och lillasyrran Selma pröva på Aerobics, hoppsa det är kul! Spinningen igår var väl sådär. Man blev svettig och så men kul var det inte. Gjorde bort mig innan passet också. Jag var inne på toan och Selma skulle vänta utanför men så var hon inte där så trodde att passet börjat. Dum som jag är kutar jag igenom korridoren och ser att bimbosarna/fjortisarna som skulle gå på passet sitter kvar utanför. Men Selma var inte där så jag vänder om och går tillbaka till omklädningsrummet och där sitter hon. Jag fick inte lite konstiga blickar passet igenom av de där översminkade bitcharna. Inte för att jag bryr mej särskilt mycket om vad de tkr men ändå liksom!

Av Stina - 8 januari 2009 07:26
råtta

Okej att rubriken låter läskigare än det egentligen var men ändå. Kurt och Trassel ,mina tamråttor, har sår på sina små kroppar. Jag vet inte riktigt om det är för att de slåss så mycket eller om de har fått skabb eller nått. Iaf har jag särat på dem för att se om såren läker, annars blir det veterinärbesök.

 Jaja, på något sätt hade Trassel tagit sej ur den nya buren fast att luckan var stängd. Klockan prick 12 vakna jag av små tassar i ansiktet och jag blev inte lite rädd! Inte för att jag tror på spöken eller så men just det att klockan var 00.00 och luckan var stängd, fatta läskigt!?!

Presentation

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vintern med snö, myskänsla och mörker
 Våren med blommor, fåglar och sol
 Sommar med bad, glass och en massa värme
 Höst med regn, färgglada löv och mysstunder med te

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards